Genel ve/veya popüler görüşün aksine, Franchising bir endüstri veya ekonominin bir kesimi değildir. Franchising bir iş stratejisidir; doğruluğu çok efektif bir şekilde kanıtlanmış, şirketlerin orantısız pazardan pay alabilmelerini sağlayan bir pazarlama ve dağıtım sistemidir.
Gittikçe daha fazla marka odaklı kültürlerde yaşıyoruz. İnsanlar daha önce hiç duymadıkları bir şirketten ürün satın alma konusunda isteksizler. Öte yandan, mükemmel bir imaj veya iyi bir üne sahip bir markadan alışveriş yapmaktan büyük memnuniyet duyarlar.
Markanızı alışveriş yapmaktan memnuniyet duyulacak bir marka haline getirirken , sizinle çalışmaktan memnuniyet duyacak ve markanızın bayrağını her yerde en iyi şekilde taşıyacak Franchisee’lerle çalışmak da bir diğer önemli hedefiniz olmalıdır.
Bir Franchisee ( Franchise Alan) için ortalama başarı oranı, bağımsız bir işin başarı oranından çok daha fazladır. Bununla beraber istatistikler az sayıda kişinin bunun sebebini anladığını göstermektedir. Basitçe aşağıda listelenen başarı faktörlerinden dolayı Franchisee’ler net avantaja sahiptir.
Master Franchise = Franchisor ( Franchise Veren) --> Franchisee’lerine ( Franchise Alan’lara) şu imkanları sunar:
Siz de böylesine tercih edilen bir Franchise Veren olmak istiyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin.