Araştırmalar

Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları

Müşteri odaklı pazarlama sistemlerinde; şirketin istediği pazarlama takiklerini değil, müşterinin istediğini verecek hizmetleri sunmak bir numaralı önceliktir. İşte bu nedenle herşey "müşterinin ne istediğini bilmek"le başlar. Bunu iyi analiz edebilen ve ardından doğru şekilde hayata geçirebilen markalar başarılı olmaktadır. BigBiz Danışmanlık olarak; sizlere doğru araştırmaları yapmanız için destek vermekteyiz. Lütfen [email protected] ' den bizimle iletişime geçiniz.

Gizli Müşteri Çalışmaları

Operasyonumuzun doğru çalışıp çalışmadığını anlamak , yalnış ve doğrularını net olarak analiz etmek, dönem içerisinde operasyonumuzun yaşadığı değişimi gözlemlemek ve bunları objektif bir bakış açısıyla yapmak için Gizli Müşteri Çalışmaları çok önemli araçlardır.

Gizli müşteri olarak markayı doğru değerlendirecek kişilerden oluşan bir ekip kurulması,ekibe inceleyecekleri konular hakkında bilgi verilmesi ve gerekli formları doğru doldurmalarını sağlamak veya hiçbir bilgi verilmeksizin sıradan bir müşteri gibi markadan alışveriş yaparak deneyimlerini paylaşmalarını istemek vb.. taktiklerle doğru çalışmayı yapmak oldukça önemlidir. BigBiz Danışmanlık olarak; sizlere doğru çalışmaları yapmanız için destek vermekteyiz.

Çalışan Memnuniyeti Araştırmaları

Çalışanların memnun oldukları ve olmadıkları yönlerin mutlaka analiz edilmesi gerektiğine inanmaktayız. Analiz sonuçlarının üst yönetim tarafından bilinmesi daha etkili ve verimli bir organizasyona sahip olabilmek adına oldukça önemlidir. Herkesi memnun etmek elbette imkansızdır ancak çalışanların en çok tercih ettiği markalar arasında olmak için şirketinizin belli başlı ayırt edici olumlu özelliklere sahip olması gerekir.

Çalışanların memnun oldukları yönlerin tespitinin yapılması avantajlı taraflarınızı göstermektedir. Çalışanların memnuniyetsizlik sebeplerinin tespiti ve önerilerinin neler olduğunu çalışanlar gözünden değerlendirmek, değişim yönetimi için faydalı bilgiler sağlamaktadır. Deneyimlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için lütfen [email protected] ' den bizimle iletişime geçiniz.

Norm Kardo Analizi

İnsan Kaynakları Yönetimi kapsamında değerlendirilmesi gereken bu konuya, farklı açıdan hızlı ve sonuç odaklı yaklaşımlarla çözüm üretmekteyiz.

Şöyleki; Norm kadro ve Yüksek Satış mantalitesi arasında bir ilişki kurarak, öncelikle hedeflerinizi belirleyip, sonra sizi o hedeflere götürecek doğru kişileri seçmenizi, böylece temel kadronuzu kurmanızı önermekteyiz.

Ardından yapacağınız Kar&Zarar analizleri ile adım adım kadronuzu genişletmeniz en doğru yöntem olacaktır.

Bu adım adım ilerlemede doğru temel kadronun tarafınızdan doğru delegasyon ve eğitim ile donatılması ve kendi ekiplerini de onların yetiştirmesini sağlayacak bir eğitim organizasyonu kurmak önemli adımların başında gelecektir.

İşte tüm bu adımlarda sizlere destek vermek ve deneyimlerimizi paylaşmak üzere [email protected] ' den bizimle iletişime geçmenizi bekliyoruz.

Franchise Memnuniyeti Araştırmaları

Franchising Sistemi ile çalışarak hızlı büyümeyi hedefleyebilirsiniz. Ancak sistemin gereklerini yerine getirmediğinizde Büyüme bölümünde açıkladığımız problemlerle karşılaşmanız olasıdır. Şirketinize özel olarak uygulanacak Franchise Memnuniyet araştırmaları sayesinde, Franhcise gözünden nasıl algılandığınızı net olarak belirleme şansına sahip olabileceksiniz. Elbette herkesi memnun etmek mümkün değildir, ancak memnuniyetsizlik sebeplerini net olarak bilirseniz , bu konularda Franchise'larınıza neden ve niçinleri hakkında bilgilendirmelerde bulunabilir, olayı tersine çevirerek onların sizin gözünüzle bakmasını sağlayarak böylece aranızdaki iletişimi güçlendirebilirsiniz.

Doğru sorularla doğru analizleri yapmak ve ardından da gerekli stratejileri geliştirerek şirketinizi büyütmek yolunda sizlere destek vermek ve deneyimlerimizi paylaşmak üzere [email protected] ' den bizimle iletişime geçmenizi bekliyoruz.